It's a pity! Varför vara taskig när man kan vara snäll?

Det är synd att man tappar kontakten med vissa vänner bara för att man byter skola eller flyttar, är det mitt fel eller deras fel?. Det kanske bara ligger i naturen att man slutar höra av sig?. En sak är säker, jag måste bli bättre på att höra av mig och hitta på något snart för den vänskap jag tidigare haft med folk från gamla klassen finns inte längre där och det är synd.

Det är nog naturligt att man inte längre har kontakten kvar med vissa personer men å andra sidan får man nya vänner hela tiden och blir bättre vänner med vissa. Sedan jag kom hem från Kina så har jag börjat pratat allt mer och öppnat mig mer till några få personer och just nu känns det som man kan berätta nästan vad som helst till dem. Detta är skönt då vår sammanhållning i klassen inte är den bästa och mobbning/baktal pågår...




Varför kan inte sammanhållningen vara såhär, alla är helt gråtfärdiga :D
En bild från några i gamla klassen, vi får hitta på något fort för jag saknar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0